Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Lincoln, je gaat bij de eerste bocht al eruit!
Islam bevat wel degelijk ook een politiek stelsel.In de koran staat dat leiders van een land maar mogen worden beoordeeld op een eigenschap; de mate waarin zij islam belijden en naleven. Islam is een totalitaire ideologie die ieder aspect van het menselijk betaan regelt, of kent u uw eigen koran niet?
|
Ok, u weet het beter alhoewel ik zelfs de koran van buiten ken.
Het is duidelijk dat u geen haar beter bent dan de salafisten.
De discussie met de salafisten; Ofwel gaat je mee met het lied, ofwel bent u ongeloofwaardig, maw hokredenering die enkel wat in zijn hoofd accepteert ipv een dialoog aan te gaan.
Wat u doet is hetzelfde, u gaat een discussie aan , daarna stelt "u" wat de islaam is, hokredenering uit zijn pure vorm als je het mij vraagt,.
En ja, de motie is;"op de spijkers slagen totdat de hamer kappot gaat" ,dat de spijker er in zal zitten is bijna als onmogelijk, bij mij toch !
Citaat:
Het woord van God staat boven alle woorden? Dank u dat is duidelijk.
|
En wat kan je hier afleiden eh ? Maw, denk verder dan je neus lang is en probeer eens tussen de lijnen te lezen zonder wantrouwigheid, dat is de beste raad die ik je kan geven !
Citaat:
Satire en ironie zijn vormen van menigsuiting die begrensd worden door wetten, dat betekent niet dat je eveneens georganiserd met geld uit Saoudi Arabie mag aanzetten tot conflict binnen de samenleviing omdat je meent dat dit moet van God.
|
Dat is het probleem, u wilt die vrijheid "juridisch" bekaderen, waarom laat u de keuze niet aan de mens zelf ipv dat te bekaderen,. Of bestaat er enkel de kleur die "u" als westerling mooi ziet op deze wereld ?
Koloniaal trekkjes, alice ??
Citaat:
Het gelijkstellen van minderheden op maatschappelijk gebied heeft niets te maken met het recht dan ook een radicale leer te prediken!
|
Oeps, nu ga je ook grenzen leggen waar de vrijheid beindigd ? hoezo, je zie toch dat er vrijheid van menings uiting bestaat ?
Als de VVD het recht heeft om op de moslims te kakken, waarom mogen de salafisten dan dat ook niet ?
Faire, est lassai faire ,of niet ? Of is het toch waar dat de vrijheid enkel een illusie is die de fundamentalistische liberalen willen doen schijnen om de massa te misleiden ??
Citaat:
Andere landen mogen gerust een ander systeem hebben zolang ze het onze maar onbemoeid laten en dat is nu net niet wat radicalen van plan zijn hoor.
|
Onze ? Dus je verdeelt de wereld in twee, bravo salafist ! Nu bent u zelf in hetzelfde kakje getrapt !
Citaat:
Vrijheid van religie is niet hetzelfde als communisme, waar haal je dat verband?
|
En wie heeft het hier over communisme ?
Citaat:
Gelijkheid tussen man en vrouw wordt economisch het meest benaderd in het Westen, vanuit de koran om maar wat te noemen heeft de vrouw toestemming nodig van de man om te mogen werken!
Geen vrouwelijke leiders in Blegie? Wat dacht u dat al die politica zijn, venten in rok?
|
Eerst lezen ,dan begrijpen, dan praten !
Citaat:
Armoede wordt in landen met totalitaire rigimes aangemoedigd, ziet u in bijvoorbeeld veel moslimlanden sociale zekerheid?
|
In amerika ook niet, amerika tottalitaire ?
Citaat:
Juist daar is lage scholing en armoede de reden om vooral vanwege welvaart zich hier te vestigen
|
Dat is maar een illusie, de reden dat die mensen naar hier komen is omdat een "deel" uit het westen het oosten onstabiel maakt ! En met de komst van de volgende oorlog tegen iran, zal europa als een taart rijp zijn voor de pluk(kers) !
Citaat:
, midden tussen verdorven kapitalisten die werken voor uitkeringen van nieuwkomers zonder scholing of kapitaal? Mij best maar niet de eieren eten en dan de kip de nek omdraaien omdat ze kukelt he? Ernstig blijven en u kunt vast beter!
|
Mja, meiske, kapitalisme ! wat haat ik dat woordje als ik dat hoor,.