Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Het is inderdaad een spijtige conclusie dat de SPA groter zal worden in Vlaanderen.
Men stemt niet naar inhoud. Men leest over het algemeen de programmas van de partijen niet meer en men is nogal kort van geheugen.
Maar Stevaert is een gladde jongen, dewelke de pers weet te bespelen als geen ander. En dat brengt op electoraal gezien.
Vele Vlamingen stemmen op de kop die ze het meest zien op de viskesbak...
|
Kijk, ik ben geen SP-A'er, dat is ondertussen duidelijk. Maar ik moet toegeven dat de SP-A ministers een grote kwaliteit voor de dag leggen. Ze werken in plaats van lullen. Op TV zie ik constant maar gezeik van de Liberalen, en vroeger ook de Groenen. Terwijl de SP-A'ers gewoon discreet maar ernstig hun werk doen. Of je nu voor of tegen hun politiek is, ze doen hun job zoals het hoort.
|
Opeens schieten er namen door mijn hoofd zoals Freya Vandenbossche, Anissa Temsamani...
Ik heb niet de indruk dat die zo ijverig hun werk doen of deden. Vande Lanotte steunt zwaar op zijn administratie en Frank Vandenbroucke wordt voortdurend gefnuikt door de PS, die meer steun krijgen van Stevaert dan Vandenbroucke zelf.
Sta me toe dus niet zoveel te geloven van die ijverige SP.A'ers.