euhm jantje ik ga hier bij nader inzien toch niet verder meedoen aan een opbod tegenover mekaar van wie het hardste leven heeft gehad en wie er ondanks de miserie de taaiste is geweest
als je wilt horen of denken dat jij de taaiste bent dan wil ik je dat gerust gunnen (hoewel je totaal niets kan weten over mijn leven maar soit ) - persoonlijk vind ik niet dat er verdienste te halen valt uit de mate waarin je in je leven hebt afgezien of harde tijden hebt gehad of wat dan ook van die miserie
wat ik er wel nog over wil zeggen dat is dat we in een generatieconflict verzeild geraken - jij vergelijkt appelen met peren in die zin dat je jouw situatie vele jaren geleden vergelijkt met de mijne nu en deze is vanzelfsprekend totaal anders
op een manier hadden jullie het vroeger harder dat is zeker waar maar op een andere manier waren jullie vrijer in mogelijkheden tot plantrekkerij en zelfvoorziening
om dezelfde lap grond bvb te kopen die jij hebt gekocht moet ik omgerekend vandaag de dag veel langer gaan werken dan jij
en mijn punt hier is dat deze periode nu zo lang is geworden dat het niet meer haalbaar is - ook voor jouw zou dat zo zijn indien je in deze tijd moest opbouwen ipv in de gouden jaren die je overigens van harte gegund zijn
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 november 2007 om 19:57.
|