Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Zoals er niemand hier een duidelijke verwijzing kan geven waar het zwart op wit staat dat het Blok zich heeft onthouden! Is dat nu zo moeilijk? Kan er hier dan niemand deze beschuldiging hard maken? Geef mij een verwijzing naar de notulen van de kamer of zo iets?
|
http://www.dekamer.be/doc/PCRA/pdf/51/ap046.pdf; laatste pagina stelt Annemans dat ze alle amandementen hebben goedgekeurd, hij zwijgt echter over het stemgedrag bij de globale kieswet. Moet ik er misschien nog een tekeningetje bij maken?
|
Bedankt Alpina! eindelijk eens iets concreets al ben ik nog niet veel verder mee gekomen! In de tekst hier zegt eerst Filip De Man dat ze tegen de kieshervorming hebben gestemd, dan Bourgeois die niet zegt dat het zo is maar gewoon dat ze met het Belgisch etablisment collaboreert en tenslotte annemans die Bourgeois corrigeert en zegt dat ze alle amendementen hebben goedgekeurd? Daaruit verklaren dat Het blok voor de 5% kiesdrempel en tegen de splitsing van BHV heeft gekozen lijkt mij toch voorbarig! Ik zal mijn licht eens gaan opsteken bij mensen die het kunnen weten! Tot dan!