Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2004, 18:26   #19
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Bedankt Alpina! eindelijk eens iets concreets al ben ik nog niet veel verder mee gekomen! In de tekst hier zegt eerst Filip De Man dat ze tegen de kieshervorming hebben gestemd, dan Bourgeois die niet zegt dat het zo is maar gewoon dat ze met het Belgisch etablisment collaboreert en tenslotte annemans die Bourgeois corrigeert en zegt dat ze alle amendementen hebben goedgekeurd? Daaruit verklaren dat Het blok voor de 5% kiesdrempel en tegen de splitsing van BHV heeft gekozen lijkt mij toch voorbarig! Ik zal mijn licht eens gaan opsteken bij mensen die het kunnen weten! Tot dan!
De enigen die het weten zijn de mensen die het Vlaamsblok vertegenwoordigen in de kamer, het enigste probleem is dat zij met geen woord durven reppen hoe zijn in de eindstemming hebben gehandeld.
tja, ze zijn hier dan ook niet op het forum aanwezig! Hoe zou je dan willen dat ze reageren! Als ik zeg dat de koning ne dwaze appel is en er komt geen reactie van zijne majesteit zelf dan wil dat nog niet zeggen dat hij met mij akkoord is he!
jan hyoens is offline