[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald
Twee soorten protagonisten komen naar voor in de artikels uit DM: mensen van diverse pluimage, uit diverse plaatsen die in diverse gradatie het slachtoffer zijn van –anderzijds- de andere protagonisten: even divers qua geografie enz, maar die zich eenduidig laten omschrijven als moslim.
|
Dit soort demagogie, gebaseerd op puur propagandistisch stigmatiseren kan ik dus ook, maar ik ga dit enkel voor de GRAP doen, ik doe daar dus niet aan méé, ik wil daar enkel maar mee SPOTTEN (dit voor de kiekens die ook mij willen gaan afschilderen nadien als populist of volkverlakker �* la rehchts crapuul. Er is immers geen reden voor links om crapuleus te zijn, links is een reactie tegen mensen die anderen persé willen vernederen én onderdrukken, dat is geen zever, dat is geschiedenis.
Maar kom:
Dutroux, Hitler, Stalin, Mao, Atilla de Hun, Blauwbaard, Dracula: allemaal niet-Islmaiten!
De aanslagen van de CCC, de staatsgrepen van de Griekse kolonels, de bomtapijten van Engelse, Amerikaanse, Candadese piloten in Duitsland, in Laos, in Cambodja, in VIetnam: geen islamieten. De atoombommen op Nagazaki, op Hiroshima, de vernietingscampen in Indonesie, de goulags in Rusland, de dictaturen in Zuid-America, in Azie: geen islamiet in zicht.
Enz... enz... dus: wie nog wil te maken heeft met deze verachterlijke beschaving die niet-islamitisch is is een poepzotten geborneerde bloemist, die beter met een bloempot op zijn kop, een cactus eerder in zijn gat dan in zijn bloempot zich zou moeten schamen dat hij hier op het forum zit te lullen in plaats van blootsvoets en naakt naar Mekka te trekken om eindelijk wijs te worden.
Dit is dus de stijl, met de bijpassende verwarringen, onozelheden en amalgamen waarin jij hier tegen mij tekeer gaat. Het is niet erg ernstig, en je poging om de wereld in Islamitisch/niet-islamitisch op te delen leidt volgens jouw manier van "denken" tot het feit dat wij moesten in de grond kruipen van schaamte.
Maar dat hoeft niet: er zitten bij ons procentueel evenveel zotten als op een ander. De scheidingslijn islamiet/niet -islamiet is in ons land overigens futiel: er zijn immers maar 4 procent islamieten, en die leggen GEEN bommen, die hoor je niet, daar heeft niemand ooit van ondervonden dat ze gekomen zijn om onst te bekeren maar die daarentegen enkel hopen dat men stopt om hun te discrimineren.
Citaat:
En dan eist nog iemand een plaats op tussen de protagonisten: een deugdzaam en correct burgerke dat uit alle follietjes uitgerekend het islamfollietje tot zijn hobby maakte. En zeggen dat er zoveel andere toffe hobby’s zijn. Bloemenschikken bijvoorbeeld.
|
Vergeet niet dat jouw zeveraars vooral tegen het dragen van hoofddoekjes zijn van GEINTEGREERDE moslima's, waar niemand over klaagde. Dat de bange blanke blokkertjes bang zijn van het feit dat er mensen zijn die ondanks het feit dat ze vasthouden aan hun geloof perfecte overheidsambtenaren zijn en die DAAR ziek van worden.
Het gaat hier over Talibanen van eigen bodem, die mensen die PERFECT functioneren willen verdoezelen. Uit pure ongewenste en onnodige haat.
Citaat:
Geen enkel slachtoffer uit Soedan, Iran, Irak,... geen enkele vervolgde schrijver, geen enkele verkrachte vrouw, geen enkele afgeranselde homo, geen enkel slachtoffer van een bomaanslag, een raketinslag, een landmijn is geholpen met de vruchtjes van uw hobby, Eric. Daarom, lieve Eric, kies toch maar voor bloemenschikken en belast de wereld niet langer met uw bezopen liefhebberijtje, ’t is zo al triestig genoeg.
|
Je leugenachtigheid overtreft alleen je bekrompenheid: ik verdedigde hier nog NOOIT de islam. Ik verdedig het recht om vrij te zijn in het dragen van een hoofddoek, dat wil zeggen: het recht van IEDEREEN om zijn overtuiging te hebben en te mogen tonen, vooral van mensen die het VOORBEELD zijn van goed burgerschap.
En moest jij je gedragen als een beschaafd belg dan zou ik me niet over ons land moeten schamen.
Waar ik meer beschaamd voor ben dan voor eender wat is het bord voor de kop die de "islamofoben" dragen: het maakt VLaanderen in de ogen van onze buren tot een Talibanistan.