Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman
Ach wat cijfers geven zonder enige grond van waarheid of bewijs vindt U wetenschappelijk.
|
Hebben ze geen grond van waarheid dan? Waarop baseert u die stelling? Hebt u bewijzen?
Citaat:
Neen U bent totaal niet kritisch. U kletst maar wat. En dat de cijfers niet moeilijk zijn is uiteraard correct. Maar de beoordeling van cijfers is duidelijk voor u te moeilijk. Enige opleiding blijkt niet overbodig te zijn. En u ontwijkt natuurlijk wel mijn vraag. Is ook normaal, U zou er maar poverkes uitkomen.
|
Het is makkelijk mij ervan te beschuldigen dat ik niet in staat ben cijfers te beoordelen als u zelf consequent weigert ze te beoordelen. U zegt dat de beoordeling voor mij te moeilijk is omdat ik niet tot een conclusie kom die in overeenstemming is met uw dogma's. Wie is er dan niet kritisch?
Citaat:
Meer dan 80 slogans per dag spuwen is duidelijk niet moeilijk. Maar doet u gerust verder, voor de massa hier op het forum ben je al lang gebuisd.
|
Hierop reageer ik zelfs niet.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Laatst gewijzigd door Geert C : 3 december 2007 om 00:05.
|