Los bericht bekijken
Oud 3 december 2007, 19:28   #49
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Ai toch. Wat moeten we ons erbij voorstellen? Een knokploeg N-VA'ers die je omsingelt in het toilet omdat je even daarvoor de brabançonne zat te neuriën?

Al je commentaren hier wasemen vooral een enorm minderwaardigheidscomplex uit: Iedereen is erop uit te je te onderdrukken, te kleineren en dictator te zijn over jou. Kennelijk vind je dat wel leuk, want een tijdje geleden waren het niet de N-VA'ers die jou als arme belgicist onderdrukten maar zuchtte je als West-Vlaming onder de knoet van de Antwerpenaren.

Vergeef me dan als ik dit nieuwe complex van jou niet met de nodige ernst behandel. Voor assertiviteitstherapie of uithuilsessies moet je niet op een internetforum zijn.
  1. Wees gerust, ik kan echt wel mijn mannetje staan als ik de wereld intrek, hoor.
  2. Ik ben geen belgicist, maar libertair. Wie veralgemeent er hier?
  3. Ik ken de Brabançonne niet, evenmin als de Vlaamse Leeuw. En ik wil ze ook niet leren. Ik vind volksliederen namelijk muzikale én literaire wangedrochten die bulken van de bombast en de verheerlijking van geweld.
  4. Als libertair vind ik inderdaad dat de "Vlaamse" overheid en elite gewoon kopies zijn van de "Belgische": uiteindelijk willen ze allebei een unitaire staat waarin zij de baas spelen over anderen.
  5. Jouw kleinerende -en bij vorige diskussies ook agressieve- manier van diskussiëren bevestigt inderdaad mijn mening daarover: de nieuwe "Vlaamse" elite is even bourgeois als de voormalige franstalige "Belgische" elite die ook op het "gewoon volk" neerkeek. Je doet maar, hoor. Ik zal er mijn slaap niet voor laten.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden