Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunckyBoy
Dit doet me ee beetje denken op het hoogtepunt van de romeinse tijd. zoals je al zegt "brood en spelen". hier is het eerder "justitie paleis en leien". neemt niet weg dat ik deze werkjes onnodig vind, ik ben er zelf fier op. Antwerpen heeft nood aan ambitie. Maar de mensen wijsmaken dat het goed gaat en jezelf in schulden leggen zodat heel de wereld zit dat het hier goed gaat (wat totaal niet is) vind ik jammer. Eerst strucutreel (ik bedoel geen wegen, maar sociale lasten enz..) aanpassen en dan mogen we laten zien da we ambitie hebben. Er is nog veel werk aan de winkel !!
|
Ik heb niets tegen de werken op de leien, ze waren broodnodig. Ook een nieuw justitiepaleis kan van mijn part goed zijn. Maar wanneer een justitiepaleis begroot wordt op 2 miljard Bef, en voordat het af is reeds 8 miljard Bef heeft opgeslorpt, en wanneer men in crisis-periode drankjes organizeert op de leien die bijna € 34.000 kosten en waar bovendien twee man en een paardekop aanwezig zijn, dan heb ik wel mijn bedenkingen.