Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Gaat elke Zwart Blokker dit tekstje hier tot den treure blijven posten?
|
Niet elke, enkel ancapa, die is namelijk overduidelijk tot niet veel meer in staat dan het herproduceren van voorgekauwde teksten en het plaatsen van teksten die rechtstreeks van de website van het Vlaams Blok zijn geplukt. Een eigen mening hoef je niet te verwachten, een kritische houding al evenmin.
Soit, ik had de resultaten van dat onderzoek reeds enkele weken op mijn bureau liggen en mijn commentaar erop reeds gegeven.
Ik vraag mij trouwens af of ancapa even blij zou zijn wanneer ik ander werk van Elchardus als referentie zou gebruiken.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
|