Los bericht bekijken
Oud 9 december 2007, 22:06   #33
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Lincoln komaan he??
Ga je nu beweren dat het volslagen belachelijk is om kunst als middel te zien om de aandacht te vestigen op de situatie van homo's binnen de moslimwereld??
Jou geliefde Van Gogh had anders een nazaat die toevalig wel door moslims werd neergestoken als een beest!
En Mozart stierf om in het naamloze graf van armen terecht te komen!Da Vinci schat, was homo!
Kortom, kunstenaars zijn vaak rebellen tegen een bestaande orde, Mozart was dit door zijn muziek, Van Gogh door zijn schilderkunst, dus waarom gen vrouwen die via fotografie uitdrukken hoe bevreemdend het leven van homo's van Iraanse origine?
Beetje eerlijk blijven he, je gaat zo tekeer omdat homoseksualiteit voor moslims zondig is.
Mij best, maar wel aardig hypocriet, want homoseksuele handelingen zijn dit dan weer niet.
Als u daar best goedgelovig kunt mee zijn mij best, maar dringt dat aub niet aan de anderen op,.

Je kunt best pervers zijn en ik zal u hierop niet tegenhouden, maar om dat te proberen op te dringen naar de maatschappij toe als een "norm" is ronduit "de hypocrisie" opzich !