Los bericht bekijken
Oud 10 december 2007, 01:47   #73
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

[quote=straatrue;3131843] In De Standaard van zat 8 dec 2007 vraagt men aan YLT:

Voelt u zich intussen al een beetje Leo Tindemans?

YLT antwoordt: Die vergelijking gaat niet op. Ik zou me niet durven te meten aan de intelligentie, de verbaliteit of de eruditie van Leo Tindemans.

Hij heeft het dus niet begrepen en de journalist moet eraan toevoegen:

De vergelijking gaat over veel stemmen halen, maar ze niet kunnen valoriseren.

Pijnlijk dat hij dat niet begreep. Enfin de man zegt dat hij ook bijna niet naar de tv kijkt. Jammer want dan zou hij zien hoe de mensen vinden dat hij overkomt.

In De Laatste Show zei men vorige week ook dat hij misschien een lichte vorm van autisme heeft; hij heeft moeite in zich in te leven in de gedachtengang van andere mensen.

Komt ervan als men zich laat omringen door mensen die je een applaus geven als je met een nederlaag naar huis komt.[/quote]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Dat applaus was inderdaad een dieptepunt, we zijn mislukt, yoepie!!! Maar je hebt gelijk: hij is de voeling met de emoties van de 'mensen voor wie hij goed bestuur wou geven' kompleet verloren. - en nog erger, in het kader van België (waarin we hoe dan ook nog leven): hij snapt NIETS van de Walen (of wil het niet), maar zo maakt men geen stabiele regering. Hij was misschien een goed Vlaams Minister-President: wel, had hij daar maar gebleven.
Pijnlijk spectakel inderdaad, dat applaus: ik zou niet graag in zijn schoenen gestaan hebben.

Enne, goed bestuur? Ik weet niet hoeveel € teveel belastingen geheven, die dan vlugvlug worden cadeau gedaan worden aan de gemeentes, omdat bijna elke volksvertegenwoordiger wel een functie in zijn gemeente bekleedt of er "grote man" van de lokale partijafdeling is...zei daar iemand "Goed bestuur"?
Het Peterprincipe speelt hier duidelijk en doe de Wet van Murphy er ook maar bij...

Laatst gewijzigd door filosoof : 10 december 2007 om 01:56.
filosoof is offline