Los bericht bekijken
Oud 10 december 2007, 13:36   #34
straatrue
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Verhulst Bekijk bericht
Men kan evengoed zeggen dat de politie de buit van een betrapte dief maar niet in beslag moet nemen, omdat de politie die buit misschien wel voor zichzelf zal houden.

In elk geval is de stopzetting van de beroving van Vlaanderen door de PS-zone een noodzakelijke voorwaarde om de modale Vlaming zijn centen te kunnen teruggeven. Het is inderdaad geen voldoende voorwaarde omdat de Vlaamse politieke kaste zelf beslag zou kunnen leggen op het geld, om het op een andere niet-productieve manier over de balk te gooien. Indien na de stopzetting van de transfers zou blijken dat de Vlaamse politieke kaste op haar beurt (extra) roversstreken zou krijgen dan moet de strijd tegen die kaste worden opgevoerd. Maar dat moet nog blijken; momenteel zit het gepikte geld in de PS-zone en in elk geval moet het om te beginnen d�*�*r worden weggehaald. De modale Vlaming wordt nu door de Belgische staat gedwongen om ieder jaar een aantal dagen slavendienst te presteren ten voordele van de PS-zone en dit onrecht moet direct worden gestopt.

Wat mij betreft, ik heb geen echt bezwaar tegen een twee- of drietalige politieke gemeenschap in de zuidelijke Nederlanden. Ik ben geen nationalist in de klassieke zin van het woord. Maar ik heb wel grote bezwaren tegen het reëel bestaande België, omdat die staat vanaf zijn ontstaan zich als een roofstaat heeft ontpopt ten nadele van Vlaanderen. Zet de roverij stop, en kijk dan in welke mate België gewild is door de bevolking in Noord en Zuid.

PS-zone bestaat niet meer, want MR is de grootste partij;
als dat geen bewijs is van verandering in de mentaliteit.
straatrue is offline   Met citaat antwoorden