Los bericht bekijken
Oud 11 december 2007, 08:12   #24
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ze zullen zij van uwe stinkenden toep ook al wel eens ongewild meegenieten
(als mijn buurman van twee huizen verder zijn sigaar gaat smoren in zijnen hof, vluchten mijn kinders ook naar binnen (pas de panique, ze schelden hem terwijl uit voor t rot van de straat, dus hij doet dat hoe langer hoe minder) (tothier de intro)
Dan moet er al NO-wind staan en dan is het over't algemeen veel te koud om buiten te gaan staan roken. Bovendien hebben zij aan onze kant niet eens ramen. En tenslotte (de genadeslag zal ik maar zeggen); buurman rookt maar al te graag een jointje mee!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
maar gij zult eerst moeten werken aan het sociale weefsel in uw straat, straatfeestjes en speelstraten organiseren en dergelijke, daarna gaat dien buur dat probleem vanzelf oplossen, uit respect voor u
Het sociale weefsel in onze straat is van optimale kwaliteit. Was hun schouw maar van dezelfde...
Trouwens; als uw bengels de buren uitschelden voor het rot van de straat lijkt het mij meer dan ongepast dat je anderen gaat vertellen over het hoe en waarom van het sociale weefsel in de straat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
maar begin niet aan een burenvete ... dat kost u 10 jaar uit uw leven aan ergernis ...
Die stinkende schouw heeft mij tot nu toe ook al 10 jaar uit mijn leven aan ergernis gekost. Wij wonen hier van 1991, zij al een jaar langer, tel maar uit...