Los bericht bekijken
Oud 11 december 2007, 08:14   #205
system
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Misschien vergis ik mij, maar Hr Leterme taxeer ik als een Zeldzame Eerlijke die niet onbereid is zijn bepaald niet benedengemiddelde capaciteiten in te zetten voor een/het Goed(e) Doel. Krijgt hij daarbij onvoldoende steun/bijval dan verwacht ik dat zijn belangstelling wegvalt en hij zal zich ander vertier zoeken èn vinden in snel(ler)-productieve bezigheden, hetzij binnen of buiten Vlaanderen/België en mogelijk in Particulier Bedrijf, wellicht op Handel gericht.

Natuurlijk kan het voor zekere belangengroepen interessant zijn om hem van het politieke toneel te zien verdwijnen; contrast-angst is een gekend syndroom dat veelal leidt tot afstoting of verspilling van Talent.[/quote
Leterme, hoe eerlijk ook, heeft voor een groot stuk gefaald (maar niet helemaal). Tenzij hij een wit konijn uit zijn hoed tovert. Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vrede leven. Nu,voor mijn part, mag hij nog gerust een derde kans krijgen. Een staatshervorming moet en z�*l er komen en de franstaligen zullen zich hierin moeten schikken. Goedschiks of kwaadschiks.

Laatst gewijzigd door system : 11 december 2007 om 08:20.
system is offline   Met citaat antwoorden