Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2004, 22:03   #132
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
Begin deze week is de petitie terug onder de aandacht gebracht. Sindsdien zijn er dus een 15000 handtekeningen bij gekomen. Deze handtekeningen zijn nog niet gecheckt. Maar je mag gerust zijn dat ze dat nog gaan doen. En dan zullen die vier zotte gusten er wel uitvliegen. En nog een paar dubbelen en een paar andere plezanterikken. Zullen we zeggen dat dat er allemaal samen 100 zijn.
Stel dat ik hier een telefoonboek neem en ik begin namen met bijhorende postcodes in te geven. E-mailadressen zijn gemakkelijk uit te vinden, gewoon de naam met @hotmail.com (of dergelijk) erachter. Als ik echt zot genoeg ben maak ik zelfs de e-mailadressen aan. Om het echt helemaal af te maken zorg ik ervoor dat mijn IP-adres netjes verborgen blijft... (in de veronderstelling dat ze handtekeningen afkomstig van hetzelfde IP-adres ook negeren, maar dat lijkt me niet echt logisch vermits er ook vanuit openbare plaatsten en gezamelijk gebruikte computers moet kunnen ondertekend worden...)

Dus graag een woordje uitleg over het 'verificatieproces', niet door wie of wat, maar HOE.
khaled is offline   Met citaat antwoorden