Gelukkig heb ik al 6 jaar twee honden. Zeer brave dieren welke ik steeds meeneem als ik bv. naar de bank ga. Geeft een veilig gevoel en iedereen gaat zonder problemen uit de weg.
Ik was in 1998 zelf het slachtoffer van een inbraak hier thuis door 2 jonge gasten, een neger en een Turk die nog niet meerderjarig waren. Geld kwijt, met mes op de keel mij bedreigen om de code van mijn bankkaart te vragen enz...
Mijn honden worden enkel gevaarlijk als iemand naar mij toekomt (vooral bij duisternis). Zelf laat ik iedereen met rust en verwacht van anderen hetzelfde. Tegenwoordig is dit bijna niet meer mogelijk in een stad en een wapen heb ik niet. Messen heb ik nooit op zak gehad. Mijn handen heb ik niet gekregen om anderen iets aan te doen maar om ze te gebruiken voor wat ze dienen (bv. werken).
Aangezien ik zelf PC's herstel en nieuwe systemen samenstel hier thuis heb ik hier tamelijk wat dure onderdelen liggen. (Zowat alle onderdelen die in een PC zitten en andere apparatuur waarvan de schermen het duurst zijn). Honden zijn voor mij het beste middel om mensen met slechte gedachten wat af te schrikken.
Dat de politie waarschuwt om op te letten is voor mij écht niet nieuw. Als ge één keer overvallen wordt weet ge wel hoe laat het is. Dus als ze mij willen overvallen in een bank 's avonds moeten ze eerst mijn honden doodsteken of neerknallen en dan mij om mijn geld te bemachtigen.
Tegenwoordig moet ge alleen op uzelf rekenen.
|