Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2004, 20:02   #152
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
Schrik voor represailles ? Repressie lijkt mij eerder het patent van intolerant extreem-rechts.
Niet dus. Ik heb nog niemand van het (extreem) linkse kamp weten ontslagen worden om zijn overtuiging (integendeel). (Extreem) rechtsen daarentegen....

Citaat:
En represaille omdat men tegen de invoering is van een maatregel waarvan de gevolgen nauwelijks meetbaar zijn (tenzij een beetje in het nadeel van het Vlaams Blok ) ?
Neen, represailles omdat men achter iets staat dat uitgaat van het Vlaams Blok. En mocht jij eens uit je toren komen en je ogen opendoen dan zou je ook kunnen zien hoe je tegenwoordig voor de geringste opmerking in het rechtse verdomhoekje getrapt wordt, met alle nadelige gevolgen vandien.

En bij deze weet ik nog altijd niet HOE men de handtekeningen controleert op de pro-lijst. Blijkbaar slagen de 'intelligentia' aan onze universiteiten er niet in om een deftige controle uit te voeren, daar waar de 'slechterikken' er wel in slagen. Kwade wil ?
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline   Met citaat antwoorden