Los bericht bekijken
Oud 14 december 2007, 23:05   #8
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Om het op zijn C2C's te stellen: Het geriatrische Vlaanderen al onderhouden worden door het kwieke Wallonië.
Dude, dat heb ik nooit gezegd.

Ik heb 3 kleintjes gezegd:

1. Vlaanderen's bejaarde babyboomers zullen moeten aanvaarden dat zwarte negers hun pampers komen verversen, en het kleine groepje jonge blanke mensen dat hier tussen al die dementerende oudjes rondzombiet zal die zwarten ook moeten aanvaarden.

2. De solidariteit met Wallonië is een kwestie van menselijkheid: dat land werd vernietigd door de globalisering; de destructie van de zware nijverheid heeft een hele generatie armen gecreëerd, een probleem dat zich tot op vandaag doorzet door het bij sociologen welbekende fenomeen van de generatie-armoede.

De totale destructie van het sociale weefsel van een natie (de Waalse), maakt ge niet zomaar ongedaan op een paar decennia. Ge moet die mensen dus helpen. Ik zou ook blijzijn moesten de Walen ons helpen wanneer ons land vernietigd wordt.

Als Stalinist verdedig ik humanistische waarden en ben ik een voorstander van ruimhartigheid, rationaliteit en goede wil. Niet van parochialisme en laf egoïsme - dat is mij te klein.

3. Ten derde noteer ik dat Wallonië sterker economisch groeit dan Vlaanderen, en dat de ommekeer aan de gang is. Vlaanderen stagneert, Wallonië daagt, binnenkort staan we weer quitte. Onze solidariteit heeft dus geholpen - de feiten bewijzen het.

Om nu terzake te komen: de vergrijzing wordt in Vlaanderen wel degelijk een groot probleem, en Wallonië zal ons wel degelijk uit onze miserie helpen. Dat kan zelfs een econoom begrijpen.

Ik geloof niet in rechts-parochialistische huisdokters met een rekenmachien en een computer, en die dan nog een mening willen hebben ook.

Laatst gewijzigd door C2C : 14 december 2007 om 23:08.
C2C is offline   Met citaat antwoorden