Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC
Hells Angels is niets om schrik van te hebben.
Vooropgesteld dat u zich gedraagt als een redelijk man, dat is toch niet teveel gevraagd?
En dan wat u daar zegt, gehandicapten enzo, elk jaar deden we in de Walen een toyrun, waar dan geld werd bijeen gebracht om speelgoed te kopen voor de kinderen in een weeshuis.
Totdat de mensen van dat weeshuis ons vertelde dat de politie was langs geweest en ze hadden schrik gekregen. Als ze nog speelgoed zouden aannemen van ons zouden ze dikke problemen krijgen.
Goed, dan stoppen we ermee. Spijtig voor de kinderen maar daar zit de politie dus niet veel mee in. In de propagandaoorlog tegen ons is nu eenmaal alles toegelaten.
De naam verraad waarom? Kom nou, in deze tijd gaat u me toch niet vertellen dat u schrik hebt van Satan?
|
Daar zegt u het volledig, in de mate dat u respect opbrengt voor hen, zullen zij ook respect opbrengen voor u. Ik heb al meerdere malen Hells Angels gezien of gesproken op mototreffens en ik heb die nog nooit weten iemand dood schoppen noch mijn hoofd van mijne kop trekken. In tegendeel, die zijn even vriendelijk als iedereen. Als ge 't kind er tegen uithangt daarentegen, dat is dan op eigen verantwoordelijkheid. En bij iedere groep heb je sowieso ook altijd enen er bij die 't af en toe eens moet uithangen (ik durf wedden zelfs bij de sossen), zo ook bij hen. Maar hen afschilderen als de despoten van Satan is toch wel een brug te ver... Het is trouwens vooral de politie en de media die zo'n schrikbeeld van hen ophangen, net zoals ze dat ook bij rechts doen. Ah ja, want noch de HA noch rechts passen in hun conservatief kraampje.