Los bericht bekijken
Oud 15 december 2007, 16:47   #36
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ja akkoord Filo. Maar je kan toch niet ontkennen, dat sinds de politieke impasse, er wel heel erg veel nieuwelingen zijn opgedoken die ofwel blind flamingant, ofwel blind belgicistisch zijn. Velen daarvan zijn erg agressief in hun verbale redeneringen.

Ik vind een Antoon of een Paulus nu ook weer geen spammers. Ge kunt er eens mee lachen. Velen opperen hier dat C2C een alternatieve nick is van Oliepiek. Ik heb indertijd hartelijk met Oliepiek kunnen lachen (iets anders dan uitlachen) en heb datzelfde nu met C2C. Die mannen zijn niet in die mate ergerlijk dt ik zou besluiten om dit forum te verlaten. Met de nieuwe lichting heb ik echter soms wel eens het gevoel: waar zit het beheer, dit loopt de spuigaten uit.

We moeten het er toch over eens zijn dat het woord schijt- in combinatie met eender welk achtervoegsel in een topictitel een brug te ver is. Voor eender welk fatsoenlijk forum!!!

Als we daar al geen consensus meer over kunnen bereiken, dan vrees ik dat spammen besmettelijke vormen heeft aangenomen op dit forum.
Handige manier om af te wijken van het onderwerp