Los bericht bekijken
Oud 16 december 2007, 00:05   #168
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sickboy Bekijk bericht
Rwanda niet te vergelijken met de war on terror????Tja,inderdaad,een miljoen doden op een jaar of 3000 op een paar uur.Dat kan je inderdaad niet vergelijken.Maar blijkbaar is dat miljoen doden niet genoeg om voor ten oorlog te trekken...Twee torens,3000 doden en een deuk in het imago wel.
Ik heb nergens gezegd dat de situatie daar in Rwanda minder erg zou zijn.
Vergeet niet dat die oorlog die tegen terrorisme gevoerd wordt, dient om meer aanslagen tegen het westen te verhinderen.

Citaat:
En waar haal je vandaan dat er op één of andere manier een oorlog over Aids zou worden gevoerd?Mijn argument is dat je met het geld van de War on Terror (ondertussen 1700.000.000.000 dollar!!!1700 miljard dollar!!!)andere problemen kan oplossen.Zelfs met een fractie van dat geld.
Zie jij dan niet in dat een nieuwe terroristische aanslag wel eens het einde van de wereld zou kunnen betekenen zoals we die nu kennen. Als er nu eens echt een chemische oorlog zou uitbreken, dan zijn we pas gezien. Dat oorlogen massa's geld kosten is niets nieuws. Veiligheid primeert op geld.

Citaat:
Mag ik je de Dimbleby lecture van 2001 aanbevelen?

http://australianpolitics.com/news/2001/01-12-14.shtml

Staan mooie cijfertjes in...
Ik ga 'm zeker eens tegoei bekijken, maar gezien de lengte van het artikel zal het niet voor vanacht zijn
Savatage is offline   Met citaat antwoorden