Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Het is een publiek geheim dat veel zo niet de meeste agenten in Antwerpen Vlaams Blok stemmers zijn. Het is eveneens een publiek geheim dat het Antwerpse politiekorps ze innefficiënt en corrupt is als de pest. Need I say more?
Onlangs nog een inbraak gehad in een bedrijf in Antwerpen. Duidelijke sporen van braak en zo'n 3000 ? buit aan electronica. Bovendien had men de beveiligingscamera's weten te saboteren. Er waren duidelijk vingerafdrukken en voetafdrukken, dus ik tegen de agenten: kijk, daar vingerafdukken!
Respons: "Daar kunne waai ni veul me doen ze manneke".
Fucking vingerafdrukken! Als er 1 ding de basis vormt van politieonderzoek zijn het toch wel vingerafdrukken.
De dag erna heeft de baas van dat bedrijf ne kwaaien telefoon naar het politiebureau moeten doen met de dringende vraag onmiddelijk het labo op te sturen.
Jaja, ge moet u eerst kwaad maken voordat ze iets rudimentairs als vinderafdrukken komen nemen. Dat niveau.
De flikken hebben de bewakingscamera meegenomen, als "bewijs". Men heeft de flikken al gebeld waneer we die terugkrijgen. Twee keer raden: ze weten niet waar hij is!!!
Daarom, ALS GE WILT WETEN WAAROM ER ZOVEEL CRIMINALITEIT IN ANTWERPEN IS ZOU IK OOK EENS NAAR DE FLIKKEN KIJKEN in plaats van altijd naar de moslims te wijzen..
|
Allez, nog zo ene.
Laat me raden: de politie laat ze maar doen om het onveiligheidsgevoel te versterken?
|
Nee. Er is veel criminaliteit, door bendes enzo die in Antwerpen opereren, en omdat de flikken (op alle niveau's) flateren. Beide effecten zijn verantwoordelijk en beide effecten versterken elkaar, want flaterende politie werkt misdaad uiteraard in de hand.
Ik stel gewoon vast dat er ook veel Vlaams Blokkers bij de politie zijn. Ik zeg NIET dat de moedeloosheid een gevolg is van hun stemgedrag, ik denk dat het eerder andersom is.