Los bericht bekijken
Oud 16 december 2007, 22:42   #2
mcielen
Provinciaal Statenlid

mcielen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Beste Pelgrim,

Ik zie dat je op je persoonlijk profiel een link met naam "Radio Mille Collines" hebt geplaatst die naar de website van de RTBF verderleidt. Je bekritiseert graag andere linksen o.w.v. hun "ideologische correctheid", maar is het nog links om zo de spot te drijven met de slachtoffers van de Rwandese genocide en tegelijkertijd hier in België op te roepen tot haat tegen Franstalige medeburgers?

Graag een eerlijk antwoord, zonder argumenten ad hominem.

Met vriendelijke groet,
Kallikles
Meen je deze post nu echt serieus? Moest je deze vraag aan mij stellen, zou ik je het volgende antwoorden:

Het verwijzen naar de webstek van de RTBF met een link die als naam heeft "Radio Mille Collines" is op geen enkele manier getuige van het spotten met de slachtoffers van de Rwandese genocide. Het getuigt enkel van het gelijkstellen van de haatopwekkende RTBF met de haatopwekkende eerdergenoemde RMC.

Noch ikzelf, noch Pelgrim, noch de V-SB roepen op tot haat tegen Franstalige medeburgers. Integendeel. Lees er gerust de beginselverklaring van de V-SB op na, en kijk ook eens op http://www.reddesolidariteit.org.

Het antwoord van Pelgrim laat ik uiteraard aan hem over, maar je bericht neigt naar laster. Indien je bewijzen hebt voor het oproepen tot haat tegen welke bevolkingsgroep dan ook, dan vraag ik je die hier te plaatsen, indien je die bewijzen niet kan leveren, beschouw ik je bericht als pure laster.