Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2004, 22:46   #30
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Trouwens als jij zegt dat de Us zoveel biologische wapens leverde aan Iraq waarom beweerd iedereen nu dan dat de US liegt over het feit dat Saddam de wapens zou hebben om een oorlog te beginnen?
Die werden vernietigd na de 1° Golfoorlog, en dat wisten zowel Blix als de UN en de US
Awel, dat was ook de reden dus waarom ze toen een oorlog zijn begonnen, maar omdat saddam een bedreiging bleef hebben ze hem nu uit de weg geruimd, wat kun je daar nu toch op tegen hebben?

Je weet precies niet over wie je het hebt. Ik heb een voorstel, ga een keertje naar ogrish.com en zoek daar maar achter de beelden van het saddam rigime. Indien ik een irakees was zou ik ook niet willen dat mijn kinderen elke dag in angst moesten leven om zomaar opgepakt te kunnen worden en gemarteld worden voor de fun. Spelers van een voetbal ploeg die gemarteld worden omdat ze een wedstrijd verloren hadden. Komaan, wat voor iemand ben jij om dit deze mensen toe te wensen? Dat de US fouten heeft gemaakt, en dat zij mede schuldig zijn aan het sterven van een hoop mensen, maar ze hebben toch een slechter mens verwijdert, en indien nu die buitenlandse terroristen in Iraq ze de kans geven en de tijd dan is het land vrij en kan het terug beginnen met opbouwen of niet? Zonder Saddam!
illwill is offline   Met citaat antwoorden