Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2004, 23:58   #10
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woutertje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max

Wij , Europeanen , hebben geen 6.000.000 Joden vermoord. En zelfs moesten we ze vermoord hebben dan hebben we nog altijd recht tot kritiek. Amerika heeft wel 12 miljoen indianen gereduceerd tot 237.000. Da's -95%. Tijdens de Westelijke uitbreiding in de 19de eeuw werden Indianen systematisch uitgemoord of in kampen gestoken. Amerika zou evengoed kunnen vervolgd worden volgens de zelfde aanklachten als de Nazi's in '45.
Die" Amerikanen" waren Europese immigranten. En idd het waren de kabouters die 6.000.000 Joden hebben vergast om zich nadien te bedienen van het flauwe excuus: "Wir haben es nicht gewustt". Toch ook wel opmerkelijk dat het meestal de Anti-Amerikanisten zijn die ook de staat Israël door het slijk moeten halen maar wel met véél overgave de hielen van de moslims staan af te likken.
Toen de grote slachtingen onder indianen begonnen waren de USA al onafhankelijk. Vanaf dan zijn die brutaliteiten de verantwoordelijkheid van de Amerikaanse overheid. Zaken niet omdraaien.
"Wij" hebben inderdaad 6000000 Joden vergast. Ik excuseer me bij deze wederom bij de hele Europese Joodse gemeenschap voor de wandaden van mijn "volk".
U verwijt de anti-Amerikanisten kortzichtigheid en "enemy of my enemy is my ally"-politiek, maar de meesten op dit forum met Amerikaanse sympathieën schijnen toch altijd in de bres te springen voor Israël. Dat dit uitsluitend is om een "tegenwicht" te bieden tegen die pro-Palestina-alliantie is onzinnig daar men een te grote verbetenheid toont om Israëls beleid te rechtvaardigen. Terwijl mensen met waarlijk genuanceerde meningen het nooit het zover laten komen. Die neiging tot bipolarisatie van uw kant is even kortzichtig dan de rabiate en volgens u tendentieuze mening tov Amerika.
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden