Los bericht bekijken
Oud 26 december 2007, 02:33   #171
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Het is nochtans simpel, als u lid bent van een racistische organisatie, dan bent u lid van een racistische organisatie.

En dan kan u wel zeggen, nu niet meer, maar daar zeg ik dan weer, vroeger wel.
Wanneer is een organisatie eigenlijk racistisch? Wanneer ze 5%, 10%, 15%, 20%, 25%,.................. racistische leden teld?

Al zou ze voor 100% racistische zijn, of wat andere racistisch vinden, het is en blijft de kiezer die bepaald. Wil je nu gaan beweren dat 18% van de bevolking racisten zijn? Ben je racist als je bij een aantal immigrantenproblemen de vinger op de wonde durft te leggen. Wel dan moet ik volgende keer zeer zeker VB stemmen want dan ben ik ook een racist nietegenstaande dat ik meer dan een jaar een immigrantengezin alle steun heb gegeven, incl. financiele. Inmiddels is dit zelfs uitgegroeid tot een ware intense vriendschap, en ik heb mijn politieke overtuiging nooit verzwegen.

Wat er op aan komt is, hoe staan zij tegenover het probleem Vlaanderen / Walloniën. Eens dat het doel van een onafhankelijk Vlaanderen berijkt is zal het VB niet als enige partij in Vlaanderen zijn en wanneer het dan echt zo zou zijn dat racisme op het voorplan treed kiezen we toch gewoon op een andere parij op dat moment. Maar eerst realiseren wat je wenst gerealiseert te zien. En om eerlijk te zijn, ik hou wel van mensen die van tijd de kat tegen de haren in durven te strelen.

Laatst gewijzigd door Garry : 26 december 2007 om 02:45.
Garry is offline