Discussie: Lang leve de islam
Los bericht bekijken
Oud 26 december 2007, 07:43   #1
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard Lang leve de islam

Het is stilaan duidelijk;

als ik me bekeer dan,

-word ik belachelijk licht gestraft voor het doden van een medemens/Belg en 't is altijd jullie fout
-word ik nog belachelijker licht gestraft voor het stelen van een ongelovige en 't is altijd jullie fout.
-kan ik rellen zoveel ik wil en 't is altijd jullie fout
-mag ik zowat alle wetten aan mijn laarsjes lappen en thuisslachten, sluikstorten, rijden als een gek en al wat ik maar wil en 't is altijd jullie fout.
-ik mag mijn vrouw slaan, opsluiten, verkrachten, whatever en 't is altijd haar fout
-ik mag mijn dochters opsluiten, ontvoeren, uithuwelijken en 't is altijd haar fout

T zijn dommeriken die niet bekeren, braaf blijven en hun boetes en belastingen blijven betalen, gaan werken en wat nog allemaal.

Neenee, we moeten bekeren, dan heeft de deurwaarder en de flikken ineens zoveel meer schrik om aan je deur te komen en weet ik wat nog allemaal.

LANG LEVE DE ISLAM!

en voor Filou en consoorten; BRON: Het dagelijkse leven in de echte wereld.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 26 december 2007 om 07:51.
TypO is offline   Met citaat antwoorden