Los bericht bekijken
Oud 29 december 2007, 19:52   #7
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ik zal mij zelf wel bezighouden met mijn welzijn, zoals vele andere mensen dat ook doen met het hunne. Mijn welzijn is mijn zaak.
Een alleszins fraai uitgangspunt : sociale zekerheid afschaffen (hoeft men er niet over te dubben wie die moet uitbetalen). Laat de mensen zich zelf verzekeren, er zelf voor opdraaien. De lasten op lonen verminderen daardoor gevoelig, alsook de beroemruchte "transferten".

Naam voor de partij ? Populistische Vlaamse Belastingspartij

Nog ?

-Wegenbelastingen afschaffen
- subsidies voor openbaar vervoer
- Scholen privatizeren, onderwijssubsidies afschaffen
- Sociale woningen verkopen, markteconomie voor oningenverhuur invoeren
- overheidsdiensten inkrimpen, post en spoor privatizeren

Verplichte getto-vorming voor niet-christelijke godsdiensten & mensen met een andere huidskleur en/of kledingsgewoontes

..

Zoals gezegd : een partij die noch links noch rechts is maar vooral Vlaams
(films die publiek vertoond orden moeten zonder ondertiteling gesynchronizeerd zijn, door acteurs van onverdachte vlaamse afkomst).

Ontaarde kunst moet geeerd orden uit de theaters en muzea.

Nog niet genoeg ?

Creatie van een speciale politiemacht om toe te zien dat er geen "onvlaams" gedrag vertoond wordt - kapitaal investeren in "vreemde ondernemingen" bv. Dat diegenen die in "lage loonlanden" geld steken.. dat ze er gaan wonen verdomme...

Tot (bijna) slot : eenzijdig uitroepen van de onafhankelijkheid, uit de EU, Navo, VN, UNICEF, UNESCO en al die communistisch-zionistische samenweringsclubjes treden..

Na deze maatregelen zal men geen geld meer moeten steken in emigratie van ongeenste elementen, die komt dan wel vanzelf op gang.

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden