Los bericht bekijken
Oud 30 december 2007, 11:10   #53
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
U zelf niet beginnen tegenspreken aub. Indien uw redenering hier zou kloppen, hoe komt het dan dat m'n tijdens geschiedenislessen met betrekking op WO2 de versie kreeg van de massamoord gepleegd door de "Duitsers"? Of bedoelt u dat men goed wist dat dit een leugen was maar deze leugen dan zonder blikken of blozen verkocht aan de jeugd. Knappe staal van correcte geschiedschrijving niet.

Ga m'n tijd niet verder verdoen met personen die door de geschiedenis gaan als een ping pong bal. Tjuus.
Ik bedoel dat het geweten was dat het de Russen geweest waren. Dat de waarheid zeer vlug gekend was. Dat is wat ik bedoel. De Russen deden hetzelfde als wat de Nazi's deden met de kampen: in de doofpot proberen te steken. Of het allemaal wat trachten te minimaliseren. Hetzelfde als u nu zolang al probeert te doen met de Holocaust of meer recent met de 'Einzatsgruppen'. Als ik u zou moeten geloven waren die laatsten overmoeide SS-vechtjassen, geveld door oorlogsstress.

Niets van: brutale, perfiede moordenaars waren het, net zoals de Russen in Katyn.

Laatst gewijzigd door system : 30 december 2007 om 11:20.
system is offline   Met citaat antwoorden