Los bericht bekijken
Oud 31 december 2007, 20:50   #16
Ovidius
Parlementslid

Ovidius's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne Bekijk bericht
Geachte forummers

Het is inderdaad stukken attractiever om een filmpje "embedded" weer te geven op een pagina. Het probleem is echter dat dit ofwel vereist dat HTML wordt toegestaan, wat een potentieel probleem kan opleveren, of dat er per videosite een zgn. vB-code moet worden voorzien. Dit zou geen probleem zijn, ware het niet dat er toch behoorlijk wat sites zijn die filmpjes hosten...

Mvg

Pieter Vandoorne
Ik heb voor de fun eens een testforum aangemaakt bij vBulletin, heel verhelderend voor wat betreft jullie functies.

Het werkt in elk geval perfect als de HTML-code wordt toegelaten (zie bijgevoegd screen-shot), ik vraag me trouwens af wat het gevaar is aan het toelaten van HTML-code? 95% van de filmkes komt van YouTube, daar zouden toch makkelijk TAGS voor kunnen worden voorzien waartussen men enkel het adres moet opgeven? Bovendien kunt U per subforum opgeven of HTML toegestaan is. Een suggestie, misschien een testperiode proberen voor Koetjes & Kalfjes?

Het downstreamen gebeurt lokaal en niet via jullie servers, DWZ geen extra belasting qua bandbreedte, dat heeft mijn test ook uitgewezen. U kunt dat zien op de telemeter rechts.

Leuke patch trouwens die 3.6.8 Level 2 van zondagavond.

Groeten en een gelukkig en gezond Nieuwjaar voor het hele team moderators.

Ovidius

Laatst gewijzigd door Ovidius : 31 december 2007 om 21:02.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden