Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2008, 11:04   #162
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Een zéér belangrijke en correcte vaststelling.

Ik verbaas me er steeds over dat deze opgeëiste apartheid (die trouwens rechtstreeks wordt verplicht in de koran) zo netjes wordt opgevolgd door onze politiekers.

Probeer maar eens subsidies te verkrijgen voor een jeugdclub voor autochtone jongeren! Ik vermoed dat men eerder een aanklacht en proces van het inquisitiecentrum aan zijn been krijgt wegens racisme en discriminatie.
Kan iemand me dan uitleggen waarom vb. het Mechelse allochtonengeval RZOEZIE zowat het driedubbele aan subsidies krijgt dan de standaard mechelse jeugdclubs? Waarom die dan nog langs alle kanten apart worden bejubeld en ondersteund? Zijn de Rzoezie jeugdclubgangers andersvaliden die een extra ondersteuning nodig hebben? Men zou het al beginnen denken.

Het voorbeeld van de OUDE turnclub die geen subsidies meer krijgt omdat er niet genoeg bruin vlees tussen de leden zit (mogen we het zo zeggen Bertje? JIJ hebt het ingevoerd) wordt in een andere draad beschreven.
Echter de allochtone fitnessclub met apartheidsturnen krijgt als gratis reclame de opening van het 7 uur nieuws: kan iemand me de nieuwswaarde even melden van een privé fitnessclub "waar iedereen welkom is" (dan wel apart)?

Wat te zeggen van het INTEGRATIEproject in antwerpen, met een ka'aba en gratis buurtmaaltijd op kosten van de Antwerpenaar, maar wèl volledig op z'n islamitisch want ze vierden de ramadan, dus géén alcoholische dranken te verkrijgen.
(ps. raar genoeg is het nog niemand opgevallen dat blijkbaar vanaf dit jaar het aanbieden van alcoholische dranken op de kerstmarkt - die trouwens al decennialang plaatsvinden - ineens tot problemen leidt. Misschien is dat ook wel een islamitische verrijking?)

Ik zal het maar niet hebben over het apartheidszwemmen, wat de moslims liefst ook in hoogzomer volledig zouden toepassen in openluchtzwembaden?

In Nederland heeft men nog meer apartheidsclubjes (hier ook wel, maar in Nederland wordt er openlijk over gesproken). Zo heeft men daar het apartheidsFIETSEN voor allochtone dames gesubsidieerd. Ik weet ook niet welke subsidies men zich daarbij moet voorstellen, maar het bestaat - buiten tientallen aparte subsidiesvragende apartheidsprojecten voor... moslims!

De linkse gedachtenpolitie slaagt er zelfs in te blijven zeggen dat vb. apartheidszwemmen goed is voor INTEGRATIE!
Misschien een tip voor een disco-uitbater die de ettertjes beu is: open een integratiedisco waar autochtone jongeren APART kunnen uitgaan! succes verzekerd, alleen: Youssof gaat er een probleempje mee hebben als je zelf geen bruine zijt.
Was het niet het VB dat de appartheidregimes steunde?