Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2008, 01:31   #5
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
De VRT bestaat uit overwegend (70% �* 84%) linkse tot extreem linkse journalisten/redakteurs.
Dit is een simpele vaststelling die ondersteund wordt door wetenschappelijke bevindingen.

Is dit een komplot?
Verre van...

Het ontkennen van die onomstotelijk bewezen feiten doet mij eerder op een komplot denken.

Feit is dat zolang links een objectieve bondgenoot blijft van het establishment (de Belgische koepel dus) het er niet goed uitziet voor de minimalistische vlaamse verzuchtingen.
De enige hoop die de voorstanders van onafhankelijkheid hebben is nu net een publiek verzet tegen deze apert ondemocratische onrechtvaardigheid.

De mediagesteunde karaktermoord op Leterme heeft de VRT geen goed gedaan.
Het drama voor de flaminganten is echter dat ze nu uit wraak hun stem zullen geven aan de belgicistische partij bij uitstek, namelijk de CD&V.

Het ziet er dus niet echt goed uit voor de flaminganten.
Nu schoupe voorzitter geworden is vrees ik in elk geval voor de toekomst. Eens benieuwd of het kartel stand zal houden, want als het splitst is de kans niet onbestaande dat de CD&V een groot deel van haar Vlaamse vleugel verliest. En dan spreek ik niet enkel over kiezers maar ook over mandatarissen. Maar zo ver zijn we nog niet natuurlijk.
vooruit is offline