Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2008, 14:27   #105
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

trouwens dat opvoeden hier kost ook veel moeite hoor

de simpel gastjes hier kunnen dus de komende dagen een gepeperde rekening van kobaf in hun bus verwachten

trouwens

mentaal te lui om zelfs te proberen mijn post te weerleggen ?
Citaat:
vind u het normaal dat u zo dom en kortzichtig stelt dat armen die niet eens ook maar één vertegenwoordiger in het parlement hebben gehad (omdat daar enkel rijken kunnen komen ) ook nog eens politiek verantwoordelijk zijn voor het feit dat u als werkende moet betalen voor diegenen die door de rijken ( de bazen en de huiseigenaars ) worden uitgesloten van de arbeidsmarkt en nu ook de huurmarkt ?

al eens bij stil gestaan dat die leefloners het grootste gedeelte van hun leefloon bovendien terug moeten afstaan aan die rijken ( via huur ) - en dat zij dus in feite uw geld krijgen waar u zo hard voor werkte terwijl de armen niet meer voldoende overhouden om te leven - ja om eventueel te gaan werken als ze de kans krijgen

waarom durft u wel tegen armen zagen maar niet tegen rijken ?
waarom wel tegen kleintjes en niet tegen de groten ?

dat u moet betalen voor mij is een constructie van de rijken

een constructie die ze zullen kunnen blijven staande houden bovendien zolang dommerikken en kortzichtigaards de armen de schuld blijven geven
mss wat minder werken want teveel dat maakt de hersenen in vele gevallen laks en lui
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 januari 2008 om 14:32.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden