Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Bij kritiek gaat het niet om juist of fout maar om de vrijheid ze te mogen uiten Lincoln.
Wij kunnen danig van mening verschillen, maar daarom kan ik nog niet zeggen dat je die mening niet mag hebben, en jij kunt dit al evenmin.
Dus nogmaals; mag kritiek op de profeet en islam van jou wel of niet??
Mag Wilders zeggen wat hij wil of niet?
|
Citaat:
Lincoln, dat is nu juist het probleem, waarom moet tegen islam en Mohammed ingaan een gevaar inhouden, Dat is zo fout als wat en bewijst juist Wilders zijn gelijk.
Ook politici hebben het recht een desnoods afwijkende mening te hebben, dat dit op zich gevaarlijk is bewijst dus de onverdraagzaamheid voor anders denkenen vanuit islam.
Waarom mag je over ieder boek zeggen; een fout boek maar niet over de koran? Is dat geen sencuur ?
|
Dus het gaat wel om wat "fout" is of "juist", en dat is niet uit mijn mond gekomen !
Probeer de discussie niet te ontwijken...
Je kunt toch geen kritiek uiten zonder de reden te hebben tot wat fout is of juist, anders zou je discussie zinloos zijn en uw vorige citaat bewijst wel dat uw inhoud naar die richting verwijst van wat fout is of juist !
Over de vrijheid of iemand kritiek mag heb ik al op geantwoord lees goed de vorige citaat:
Het probleem is niet of het mag of niet mag ,lees goed wat er staat !
Ter herrinering:
Citaat:
Voor elke mening die uit de mond van een politicus komt bestaat een verantwoordelijkheid die de politicus moet nemen, anders is de politiek een speelgoed in de handen van onervaren personen die de politieke-landschap in gevaar kunnen brengen,.
|