Los bericht bekijken
Oud 5 januari 2008, 22:46   #80
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Jongens toch, mag een mens al niet meer conservatief en religieus zijn, of wat ? Wat een kritiek allemaal.

Het lijkt hier zelfs dat een aantal nationalisten zich laten beïnvloeden door de extreem progressieve volksverraders. Alles wat met katholicisme en radicaal conservatisme te maken is slecht. Hoe is het mogelijk ?

Ik kan jullie één ding zeggen, nooit zal ik toegeven, nooit zal ik mijn gedachtengoed aanpassen aan de decadente, extreem progressieve en liberale anti nationalisten.

Ik zal blijven vasthouden aan een radicaal volksnationaal, solidaristisch, religieus en radicaal conservatief gedachtengoed. Wie denkt dat de Vlaamse jeugd allemaal oo zo progressief is, komt ook bedrogen uit. In tijden van revolutie en nationalistische heropstanding kunnen de geesten ook nog snel omslaan.

Grote voorbeeld is toen het Iraanse volk de corrupte monarch wandelen stuurde en koos voor een democratisch, conservatief en religieus bewind. Waarom zouden wij ons corrupte al te liberale regime niet wandelen sturen.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 5 januari 2008 om 22:46.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden