Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2008, 18:07   #336
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
wie of wat in de meerderheid is doet weinig ter zake; Er mogen voor mijn part 40 moslims in mijn straat wonen, ik ga daardoor geen religie aanhanger worden en wij gaan vreed tof leven als we elkaar met rust laten (zij zorgen voor extra zwijnevlees voor mij op de bbq en ik zorg dat er geen alcohol is voor die gasten, houden we direct rekening met elkaar).

diversificatie: wil zeggen verschillen al of niet onderling. Geen diversificatie wil zeggen geen onderscheid tussen. g'hebt het niet echt door leid ik af uit uw vorige post.

Uw naïviteit kan enkel verklaard worden door een doorgedreven hersenspoeling. Niet uw schuld: we weten dat onze kinderen dit op school met de paplepel meekregen.

Er zal géén scheinenfleisch voor jou zijn: indien je moslims uitnodigt en je hebt OOK varkensvlees op je BBQ liggen, dan komen ze niet!

Er zal géén alcohol zijn: indien je moslims uitnodigt en er worden zowel alcoholische dranken als niet alcoholische dranken geschonken, dan KOMEN ZE NIET!

Onnodig te zeggen dat er géén varkensvlees en géén pintje zal beschikbaar zijn als jij wordt uitgenodigd.

Je hebt dus de keuze: ofwel pas JIJ je aan (in géén van de gevallen een koteletje en een pintje) ofwel heb je de huidige apartheidsstatus.

Leuk wonen in je wijk met 40 moslims: de laatste die dit uit volle overtuiging deed (enfin, hij was degene die éérst in de straat woonde tot ze volledig door moslims werd bewoond) werd vriendelijk verzocht door zijn buren om te verhuizen. Zijn hond moest ook weg want dat was een onrein beest, en tijdens de ramadan moest hij zich gedeisd houden.
D�*t is wat er gebeurt als de moslims in de meerderheid zijn!

Het amusement.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden