in ons land is iemand vals beschuldigen bovendien wel strafbaar - zelfs cafepraatjes kunnen in theorie zo gestraft worden - in de praktijk zal dit echter vaak moeilijk te bewijzen zijn
iemand vals beschuldigen valt onder smaad en laster en eerroof
wanneer je ook vals klacht indient en onder ede vals blijft beschuldigen dan is het meineed
probleem in deze is wel moeilijk oplosbaar
er zijn wel degelijk genoeg kakwijven die hun ex vals van vanalles beschuldigen om ze bvb hun bezoekrecht vd kinderen te ontzeggen = oa PAS (ouderverstotingssyndroom )
maar er zijn ook daders die van PAS dan weer misbruik maken en ook die nederlandse pedofielenpartij tracht dit te doen
het laatste wat ik zou willen zijn is een rechter die in dergelijke zaken moet gokken op wie er staat te liegen en wie niet
ik zou denk toch ook geen bezwaar hebben tegen een dnadatabase - maar dan wel één waar je je gegevens vrijwillig aan mag geven als je dat wilt en mits garanties dat niet jan en alleman deze kan raadplegen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 januari 2008 om 18:58.
|