Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogge
 kga het hier maar bij laten, ik kan u duidelijk niet overtuigen, en gij mij evenmin.
Maar kwil toch nog eens opmerken dat je moet opletten voor veralgemeningen. Uw onderscheid tussen 'moslims' en 'moslims in naam' komt mij erg vaag over, en oproepen om een ideologie te verdrijven die vast zit aan een deel van een specifieke bevolkingsgroep, 'met de kogel als het moet', dat kan een voedingsbodem zijn voor verregaande acties...
maar ik ken uw antwoord al: de islam is ook verregaand en gevaarlijk. en dat brengt me weer bij mn 1e zin
groeten
rogge
|
Als u de tijd had om deze tekst te lezen zou je weten wat ik bedoel met moslims en moslim in naam.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=38289
En neen een religie is geen identiteit van iemand zoals dat is met iemands huidskleur. Een geloof kan men veranderen, dat zit niet aan iemand vastgeplakt.
met de kogel als het moet, als een extremist jouw leven bedreigd moet je wel schoieten voor hij jou om het hoekje helpt. Dat versta ik onder 'met een kogel als het moet'. Als u iets anders leest dan ik dan is dat uw interpretatie zoals dat politiek cotrrect heet en men moet dit in de juiste context plaatsen en een vertaling is maar een vertaling (koran)