Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln
Je maakt jezelf belachelijk door herhaaldelijk dezelfde textjes en linkjes te plaatsen, zonder redelijk in een discussie te gaan maar wel dezelfde liedje weer zingen,.
Je bent toch geen pappegaai zie ik, ofwel ?
|
Indien jij niet telkens zat te herhalen dan hoef ik ook niks meer te herhalen. Indien mensen niet telkens dezelfde vragen zouden stellen dan hoefde ik ook niks te herhalen. Moslims zijn trouwens niet echt geplaatst om anderen voor papegaai uit te maken. Moslims moeten vooral hun doior anderen voorgekauwde tekstjes kennen en verspreiden. Er bestaan geen grotere papegaaien dan moslims.
Alleen in de islam noemt men geestelijken 'geleerden'. Geleerd ben je in de islam als je de koran kunt afratelen als een papegaai. In de koran staat trowuens alles maar dan ook alles wat een mens hoeft te weten. Er staan zelfs dingen in die wetenschappers van vandaag nog maar pas ontdekt hebben en zelfs nog moeten ontdekken !!!!
De koran is de waarheid want de profeet heeft dat gezegd. De profeet is de ware profeet van god want dat staat zo in de koran.
Lap smiley krijgt een fatwa aan zijn broek. Iedereen die de islam zit te belasteren moet DOOD ! islam = peace. DOOD !
smiley zal branden in de hel. Is het niet lincoln ? En ik heb nogal veel naar muziek zitten luisteren, doe dat elke dag. gesmolten lood zal ik in de oren gegoten krijgen. Dat kan toch geen deugd doen.

En dat terwijl lincoln wijn zit te slurpen bij zijn jonge knapen.
smiley dubbele fatwa aan zijn broek ! Smiley moet nu gestraft worden, moslims moeten smiley nu en kopje kleiner maken. Dan heeft allah minder werk.

Islam = peace. Vergeet dat nooit Islam = peace !
Lap nu nog een klacht van het inquisitiecentrum CGKR aan mijn broek voor racisme wegens' belediging van de islam' !
Een ware 'verrijking' !