Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2004, 02:09   #12
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Maar wie dreef wie tot wanhoop ?
Zou u zichzelf opblazen als men u een eerbaar leven gunde ?
hoezeer ik uw mening over de binnenlandse politiek ook appreciëer, van deze materie hebt u duidelijk geen kaas gegeten
uiteraard zijn er Palestijnen die zichzelf opblazen wiens familieleden zijn omgekomen door Israelisch geweld, maar mag ik u toch eens voorstellen wat BBC-reportages te bekijken? de vernietiging van de staat Israel op basis van de bloed-en sibbetheorie wordt er van bij de geboorte al met de paplepel ingegoten, groeperingen zoals Hamas en Jihad brainwashen hun slachtoffers compleet tot geflipte marionetten met alle mogelijke voorwendsels, waarbij religie een gigantische rol speelt (zie ook video's van zelfmoordactivisten voor hun daad). Ik herinner mij oa nog goed de twee zussen van een Palestijnse zelfmoordactiviste uit een normaal Palestijns gezin (neen, geen straatarm onderdrukte kinderen) die doodleuk zeiden dat ze hun zus achterna wilden gaan omdat ze zich opgeofferd heeft als martelaar. De moeder (van 11 kinderen nota bene) wist dan weer te vertellen hoe trots ze toch wel was op haar dochter

Descartes, dit probleem is er één van een vicieuse cirkel: er zullen altijd Palestijnen zichzelf blijven opblazen omwille van de bezetting, en er zal altijd de bezetting blijven omwille van de Palestijnse agressie. Ik zie op dit moment als enigste oplossing eerlijk gezegd een neutrale VN-troepenmacht die zich op de grenzen van de Gaza-strook en de Westelijke Jordaanoever vestigen
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden