Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2008, 11:42   #16
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Discus Bekijk bericht
Vooraleer ze met een "maagd" van hun eigen soort trouwen misbruiken ze "onze meisjes" als hoeren,tenminste de dochters van Belgische multicul-aanhangers,eigenlijk zouden deze "vreemdelingenhoeren" door "onze jongens" ook niet meer mogen worden genomen om mee te trouwen.
Net zoals na de oorlog met de "collaborateurs" deden zouden ze deze meisjes die met dat vuil krapuul liggen neuken hebben moeten kaalscheren zodat we ze herkennen.
Puur racisme dus

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
waarom? Wat denk je dat vele van die marokkaanse of turkse gastjes zeggen over hun oefengirls? Hetzelfde toch? Zijn dat dan ook allemaal racisten?
't Zelfde als "Eigen Volk"gastjes, hé...sommige serieus, andere flierefluiters:"Als ik trouw, zal 't met een meisje uit mijn dorp zijn, ik wil er zeker geen die universiteit gedaan heeft want ik wil de baas zijn thuis en pinten gaan pakken als ik er goesting in heb" hoorde ik jaren geleden sommige medestudenten al zeggen, en ze déden het effectief! Ik ben naar een paar trouwfeesten-in-een-boerengat daarvoor geweest en zag ook de bruiden: inderdaad...
Wat later kwam ik dat soort als collegas tegen: weer een aantal van 'tzelfde...
Toen waren er nauwelijks moslims in België. Niks nieuws onder de zon dus.

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 januari 2008 om 11:49.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden