Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2008, 20:10   #21
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dat is een vaststelling, geen mening.

Weinigen zullen ontkennen dat er meer en meer armen zijn. To the point is enkel de vraag over de oorzaak en wat je er aan kan doen. Wat ontbreekt zijn constructieve oplossingen. De zogezegde armen op het forum geven mij te veel de indruk zichzelf te willen promoten als sukkelaars of slachtoffers van de maatschappij waar wie het heeft gemaakt de smeerlap is. Wie het lef had om doelbewust met zin voor verantwoordelijkheid en burgerzin een leven te leiden zou hiervoor moeten opdraaien. Weet je wat, stem op de PS, die teren op de armoede. Sommige burgemeesters worden hierdoor echt prominent.

Ik denk zeker niet dat je dan ( zeker in mijn situatie ) op de ps - spa moet stemmen !!!!! er zou simpelweg gelijk loon naar gelijk werk moeten komen , gezinnen vooral met kinderen worden steeds meer en meer door de maatschapij voorgetrokken .
Op mijn werk zijn er 2 soort werknemers , het verschil zie heel duidelijk !!!! en maar zagen en zeveren ...... maar ik zie bij ons op de parking geen enkele werknemer die alleenstaande is of koppels met één of geen kinderen met nen schone auto de parking oprijden , da's enkel voor mensen met 2 of meer kinderen !!!!!
pibo® is offline   Met citaat antwoorden