Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2004, 13:50   #7
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Waar geef ik de allochtonen (die jij bruine substantie noemt, foei sol, je begint op je vader te trekken!) de schuld? Integendeel, moest ik voor elke scheet die ik laat subsidies krijgen, ik zou het ook niet weigeren! maar degene die deze subsidies geeft zou ik wel een idioot vinden!
Je analyse is juist maar niet volledig!
Waar noem ik migranten 'bruine substantie'? Nergens maar het is u vergeven. Nu ik had het uiteraard over het artikel van Francis. Het enigste waar ie het over heeft is geld voor migranten en geld voor jongeren. Alsof je daarmee het gat in de begroting kan dichten, desondansk pikt ie die groepen er weer uit.

Nergens iets over liberalisering etc..... . Trek zelf uw conclusies.
Tja, De Regge is niet bepaald de beste vriendin van Francis! Het is dus normaal dat hij haar bevoegdheden onder vuur neemt! Ook Termont krijgt er vanlangs (www.vlaamsblokgent.org)!
Het is ook normaal dat hij in deze zaak meer kritiek geeft op gemeentelijke materie ipv federale zoals jij doet! Maar als je de site bezoekt van Vlaams Blok nationaal (www.vlaamsblok.be) dat zie je dat er op de 3 punten die jij aangeeft ook kritiek geleverd wordt!
Op dat vlak staan we aan dezelfde zijde!
jan hyoens is offline