Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2008, 14:33   #411
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Hebt u de linkjes allemaal eens bekeken man ? Hebt u het filmpje ook al eens bekeken ? Waarschijnlijk niet. En indien wel dan zal het u hoogst waarschijnlijk niet aangestaan hebben en zult u het allemaal afdoen als onzin. U steekt uw hoofd in het zand. U wil zelfs niet op moslimfora gaan kijken. So what's the point om verder met u te zeveren. U hebt ongelijk en hopelijk blijft niet iedereen zoals jij zijn hoofd in het zand steken en gaat zelf op onderzoek uit.
Ik weet wat daar staat. Alleen teer ik op een grotere diversiteit van bronnen. Je kunt je, afhankelijk van je selectie, compleet paranoïde laten maken of compleet naïef. Ik bewandel de middenweg. Ik vermoed dat jij tot de eerste soort behoort. Dat is je volste recht, maar verwacht niet van iedereen dat we jouw paranoia willen delen. Het is natuurlijk typisch voor mensen met een bepaald waanbeeld dat ze dat door zoveel mogelijk mensen bevestigd willen zien. Gebeurt dat niet, dan "steken die mensen hun kop in het zand", want aan de eigen waanbeelden mag niet getwijfeld worden. Kijk, ik heb het hier al meermaals opgemerkt: ik discussieer niet met psychopaten. Ik ben daar niet voor bevoegd. Wend u tot een gediplomeerde.

Citaat:
Hebt u trouwens aan al uw moslimvrienden gevraagd wat zij van een ismlamstaat vinden ? Met "Et alors?" kom je zomaar niet weg. Als een moslim zegt, ik volg mijn geloof en niet de Belgische wetten wat denk je dan dat die gaan doen zodra zij in de meerderheid geraken en aldus zelf de wet gaan stellen, gaan zij dan nalaten hun eigen wetten in te voeren denk je?
Ik geloof niet in de democratische aanleg van de volksmens tout court. Wie de macht heeft, zal ze gebruiken om zaken te veranderen in functie van wat hij/zij wil. Ik vond die man vooral zeer eerlijk, en hij heeft ten dele ook gelijk. Als de Belgische wet mijn morele overtuigingen overtreedt, bijvoorbeeld wanneer ze mij zou verplichten moslims als tweederangsburgers te behandelen, zou ik ook stellen: mijn eigen morele overtuigingen staan boven de wet. Of ik dat dan in de praktijk zou brengen is wat anders. Ik ben niet tuk op boetes of gevangenismuren.

Citaat:
U wil alleen maar geloven wat u wil geloven. Al de rest wuift u weg als larie en apekool. U doet maar, wij weten beter. En wij gaan onze mond zeker niet houden. En denk maar omdat wij voor de islam waarschuwen dat dat gewoon komt omdat wij xenofoob racist islamofoob onverdraagzaam haatzaaiend en blablabla en nog blablabla zijn wat de pocos nog allemaal niet uit hun duim kunnen zuigen om het toch maar niet op de islam te moeten steken . En geloof maar dat de integratieproblemen en het fenomeen straatjihadis (politiek correct geheten 'jongeren') dat dat komt vanwege armoede, achterstelling, discriminatie en bla de blabla bla wat de pocos nog allemaal niet uit hun duim kunnen zuigen om het maar niet op de islam zelf te moeten steken. Duisteren duikboot. Duik nog maar wat dieper.
Yow. Bye bye.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden