Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix
smiley'tje, ik veeg mijn gat af aan de belgische grondwet. Die kan de pot op.
Net zoals die moslim zei! Ik vind in dat opzicht zelfs een treffende gelijkenis met mij!!
En geef toe, gij veegt u gat daar toch ook aan? Gaat gij akkoord met alles wat er in de wet staat? dat geloof ik niet! zo braaf en staatsongevaarlijk zijt gij niet!
|
Belgische grondwet ? Ik verdedig onze westerse waarden. Die moslim houd niet alleen van onze grondwet doch van heel dat 'gelijke rechten voor iedereen' principe. (niet-moslims krijgen niet dezelfde rechten als moslims, zij kunnen bvb ook niet erven van moslims). Vandaar dat moslims ook niet akkoord konden gaan met de universele rechten van de mens en zij hun eigen rechten van de mens hebben ineengeflanst. Moslims zijn immers beter dan niet-moslims. Als jij jouw vrijheid of dat van uw kinderen/kleinkinderen door de 'verdraagzame' islam wilt kwijtspelen. Dat moet u dan maar weten. Maar niet iedereen is diezelfde mening toegedaan. Islam is erger dan staatsgevaarlijk. Islam is immoreel.
Er bestaat geen enkel land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.
Koenraad Elst
Waarom de islam wel degelijk het probleem is.
http://www.motionbox.com/video/playe...db01c1de492?#1