Seg communist,wat een gezwam de nazis waren de eerste om een hele bevolkingsgroep uit te roeien?!
En wat deden de communisten allemaal niet de lieverdjes?
Zelfs tegen hun eigen volk.
Er zijn tal van voorbeelden waar er gruwels gebeurt zijn : indianen zijn zo goed als uitgeroeid ,de maoris,de inuits,de aboriginals,en god weet welke bevolkingsgroep er nu aan de beurt is .(al was dit voor het land af te nemen.)
Het is niet goed te praten maar in elke oorlog gebeuren gruwelen?wat doen de palestijnen en de joden nu met elkaar?
En okee nu gaan de poppen aan het dansen(zeker weten) maar tja ik volg de kudde niet met hun grote gelijk:ik geloof in de onmenselijkheid dat tegen de joden is gebeurt maar 6 MILJOEN doden?!
NEE dat geloof ik niet.
En voor men weer gaat lullen van ziet ge wel die vlaams blokkers ontkennen de holocaust, neen hoor,ik geloof wel dat er beestigheden zijn gebeurt net als in elke oorlog trouwens door wie dan ook uitgevochten.
Ik spreek nu in eigen naam : het aantal lijkt me wat overdreven.
Er is meer uitgeroeid als de joden alleen hoor.
ALEZ begin nu maar te schelden van racist en facist(facisme=facismus=orde en tucht), enz...t is mijn overtuiging en ik verander ze niet voor niemand ,boete of straf of wat dan ook ten spijt.