Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2008, 10:21   #10
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MonKannon1 Bekijk bericht
Huidig voorzitter en hypocriet numero Uno Van Hecke is nog zo dom niet.
Vooraleer de bom barst - die untergang - van het VB er aan komt bij de volgende verkiezingen, verlaten de ratten het schip.

Zogenaamd ex Vlaams Blokker "Bruno Valckeniers" MAG de fakkel waarschijnlijk over nemen.
Wat wel eigenaardig is, volgens Van Hecke, was Valkeniers reeds 30 jaar geleden lid van het Blok - Raar maar waar,het Blok bestond toen nog niet.
En zij die mede aan de wieg stonden, kennen helemaal geen Valckeniers

Miss trut 1857 (Van der meersch) heeft het nog niet door en haar ego kennende, wil ze meedingen naar een voorzitterschap van een partij die voor eeuwig en altijd een 3* rangs sekte zal worden.

Zijn dit de laatste stuiptrekkingen van het ho zo mooie liedje van één tegen allen?

In de wandelgangen wordt er gefluisterd, dat het partijbestuur van het VB zich bewust is van de grote komende afgang (zie Oostenrijk) en zij nu al blij zullen zijn het kleine clubje bij mekaar te kunnen houden om hun zeteltje niet te verliezen.

Bye bye blokkertjes
"klein, klein blokkertjes, wat groeit er in onze hof?"
Ter info bestaan we 30 jaar... en we gaan daar nog 30 jaar bij doen mij part, want als ik Uw giftige reactie lees weet ik het wel weer heel zeker: Wij zijn goed bezig