Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Descartes Jr. is nu typisch een voorbeeld van ontwetendhedenheid dat misbruikt wordt door groepen met een antisemitische agenda ... hij bedoelt het ongetwijfeld niet slecht en probeert de falingen en tegenslagen in zijn leven te begrijpen en laat zich dan maar graag vangen door groepen die gemakkelijk de schuld bij de joden legt, dat volk van rijke en machtige bankiers/juweliers dat overal de touwtjes in handen heeft ...
Descartes Jr. op zich is natuurlijk van weinig belang ... wel belangrijk is te begrijpen hoe zulke antisemitische organisaties er in slagen mensen mensen, al dan wel een marginale minderheid, hiervan te overtuigen ...
|
Antisemitisch ? Bijlange niet. Ik verdedig de underdog. Moet ik daarom een vijand zijn van de aggressor ?
Overigens gaf Israel vandaag toe dat hun Mossad wel degelijk wist dat Irak geen MDA's had maar dat ze het niet aan de US wilden vertellen om hun oorlogsplannen tegen Irak niet te dwarsbomen.
Zeg nu zelf : is d�*t vredelievendheid ? Sorry, laat mij het dan maar verder opnemen voor de verdrukte Palestijn !
|
Mij doet het er absoluut niet toe of er al dan niet of Irak al dan niet Weapons of Mass Destruction had. Saddam was een gevaar voor Israël en het Westen en het was al lang géén geheim méér dat Irak een grote financierder was van terroristengroepen zoals Hamas en Jihad. Een militair ingrijpen was op zijn minst noodzakelijk al was het maar alléén om groter onheil te voorkomen.