Het is één grote zooi daar bij TaxiPost.
En ik kan het weten, want ik krijg regelmatig pakketjes uit het buitenland.
Deze keer hebben ze het 3 x achter elkaar flink bruin gebakken.
2 pakketjes voor de Kerst, op 24 dec bij hun aangekomen, en op 14 januari geleverd.
En dat niet alleen, maar ik moest er nog voor betalen, terwijl het géén bestellingen of handelsgoederen waren, maar gewoon, cadeautjes die nog geen 10euro waard zijn. Wat chocolade, en prullekens.
Voor elk moest ik.. 10 € betalen. Douanekosten. Op een cadeautje.

Dat is ook voor het éérst.
Plus ik heb moeten vechten om ze te ontvangen: ik kreeg nl een brief per post dat ze ze zouden terugsturen, nadat ze NOOIT bij mij thuis aangeboden waren geweest.
Op de pakketjes zelf stonden leugens: 1e presentatie 7 januari. Dat is dus nooit gebeurd. En dan doorgestreept: 27 december. Ook nooit gebeurd. En ik kan het weten want er was in die periode altijd wel iemand thuis.
Vandaag is er wél een Taxipost bij me langsgeweest met een pakketje, want er lag dit keer een briefje in de bus. Ik meteen bellen. Hun kantoren zijn open tot 19uur, maar de dépot ligt in een onbereikbaar industrieterrein dus dat kan ik voorlopig niet gaan halen. Wil dus een nieuwe afspraak.
Ik wacht vijf minuten aan de lijn, want een probleempje met hun computer. Dan wordt de lijn afgebroken. Ik bel terug. Het is 18u30. Ik krijg het antwoordapparaat: we zijn momenteel gesloten, onze kantoren zijn open van 9u tot 19uur.
Zijn ze het daar helemaal aan het saboteren ?
Absenteïsme bij de post hoorde ik op de radio vanmorgen.